Keleivis sėdi priekyje, pilotas gale. Abudu prisegti specialiais diržais prie sėdynių. Kiekvienas iš nugaros ir apačios apsaugotas specialia apsauga. Abudu turi vieną didelį atsarginį parašiutą. Išvilktuvo lynas prisegtas, visi diržai užsegti…. startas!
Startas. Reikia bėgti. Kai į veidą pučia vėjas , tik keli žingsniai ir mes jau skrendam!
Viskas paprasta, sėdi, klausaisi vėjo ošimo, gali dainuoti, gali kalbinti pilotą, nereikia tik vieno – bijoti. Jeigu baisu – nusiramink, pabandyk apsiprasti, atkreipk dėmesį, kaip valdomas parasparnis, pajusk, kad tu nesėdi ant bedugnės krašto – tu plauki oru, jis toks pats patikimas, kaip žemė, o virš tavo galvos pats gražiausias ir patikimiausias draugas – parasparnis. Kaip banginis – jis vos pajuda sparnais, ir įspūdingai plaukia savo stichijoje – ore. O valdo šį banginį pats geriausias pilotas, tavo vedlys į naują, paslaptingą ir visai nebaisų pasaulį.
Nusileidimas. Laikas sugrįžti ant žemės. Kaip tai teisingai padaryti? Ogi taip pat, kaip ir skrydžio pradžioje – pabėgti, vos keletą žingsnių, kol sparnas sustos ir atsiguls ant žemės. Dažnai prisotintas įspūdžių keleivis pamiršta visas instrukcijas ir nusileidžia tiesiog ant sėdynės…Bet nieko baisaus, blogiausiu atveju prie jo prisijungs pilotas… Atrodo, kad viskas. Visą likusią dieną lydi kažkoks naujas jausmas, skrydis nieko nepalieka abejingu..
Skrydžio laikas priklauso nuo pakilimo aukščio, nuo piloto ir keleivio bendro svorio, nuo oro sąlygų, nuo kylančių arba žemėjančių oro srautų. Tai reiškia, kad kiekvienas skrydis yra skirtingas, skiriasi ir skrydžio laikas. Kai atlikinėjam “triukus” aukštis “tirpsta” dar truputi greičiau. Dėl šių priežasčių pramoginio skrydžio pakilimo aukštis – 250m. , skrydžio su “triukais” – 350m. Jeigu norite pakilti aukščiau, iki 500m, paskraidyti ilgiau, pirkite aukštą skrydį.