KAIP REGISTRUOTIS?

1.PIRMA KARTA užsukite į mūsų puslapio skyrių KUPONO REGISTRACIJA atlikti pirma kupono registracija.

Užpildykite savo ir kupono duomenys, pasirinkite „registruotis skrydžiui dabar“ ir pamatysite kur ir kada vyks skrydžiai. Jus galite patys patikrinti skrydžių kalendorių, kur yra pažymėtos planuojamų skrydžių datos.

Žalios spalvos – yra laisvų vietų, raudonos spalvos – registracija pasibaigė, tuščias – skrydžiai kol kas neplanuojami (dar nėra prognozės arba prognozė nepalanki)
Jeigu neradote tinkamos datos ir vietos pasirinkite „registruotis skrydžiui vėliau“
Dažniausiai skrydžiai planuojami 1 savaite į priekį. Kitos datos bus planuojamos vėliau.

Planuojamu skrydžių vietos ir datos priklauso nuo oru prognozės, vėjo stiprumo ir krypties.

2.ANTRA Jus ir jūsų kuponas užregistruotas. Dabar jus galite koreguoti užsakymą, keisti skrydžio data, neįvykus skrydžiui registruotis pakartotinai. Tam nereikia pildyti registracija iš naujo.
Pakanka užeiti į savo paskira REGISTRACIJOS KEITIMAS arba PAKARTOTINA REGISTRACIJA.

Starto vieta pasirenkama diena prieš skrydį pagal vėjo kryptį, dėl to mes iš anksto skelbiam tik skrydžiu apylinkės, o likus dienai apsisprendžiam dėl tikslios vietos.

Informacija apie laiką ir vieta mes atsiunčiame el. paštų DIENA prieš skrydį.

Atvažiuoti reikės nurodytu laiko tarpų, jums patogiu laikų.

Kaip mes skrendam, arba kas yra „tandemas“

Kas yra „tandemas“?

Tai yra dvivietis parasparnis, kurio pagalba vienas geras žmogus gali parodyti kitam geram žmogui koks grožis mus supa. Keleivis sėdi priekyje, pilotas gale. Abudu prisegti specialiais diržais prie sėdinių (prieš skrydi tai privaloma patikrinti). Kiekvienas iš nugaros ir apačios apsaugotas specialia apsauga arba oro pagalve. Abudu turi vieną didėlį atsarginį parašiutą.

Išvilktuvo lynas prisegtas, visi diržai užsegti…. startas!

Pirma.     Startas. Reikia bėgti. Geras piloto ir keleivio tandemas bėga sklandžiai kaip vienas organizmas. Kai į veidapučia vėjas (1-5 m/s), tik keli žingsniai ir mes jau skrendam !!! Kai štilius (0 m/s)  reikia bėgti, kai esi ant žemės ir dar truputi oru !!!

Antra.     Kai norisi patogiau įsitaisyti sistėmoje nereikia graibytis už bet ko, tavo sistemos apačioje yra specialūs dirželiai, jų pagalba galima padėti sau patogiau atsisesti.

Trečia.   Skrydis. Viskas paprasta, sėdi klausaisi vėjo ošimo, gali dainuoti, gali klausti piloto apie bet ką, nereikia tik vieno – bijoti. Jeigu baisu nusiramink, pabandyk apsiprasti, atkreipk dėmesi, kaip valdomas parasparnis, pajusk, kad tu ne  sėdi ant bedugnės krašto – tu plauki oru, jis toks pats patikimas, kaip žemė, o virš tavo galvos pats gražiausias ir patikimiausias draugas – parasparnis. Kaip banginis – jis vos pajuda sparnais, ir ispudingai plaukia  savo stichijoje – ore.

O valdo šį banginį pats geriausias pilotas, tavo vedlys i naują, paslaptingą ir visai nebaisų pasaulį.

Ketvirta.  Nusileidimas.  Laikas sugrįžti ant žemės. Kaip tai padaryti teisingai? O gi taip pat, kaip ir skrydžio pradžioje – pabėgti, vos keletą žingsnių, kol sparnas sustos ir atsiguls ant žemės. 99 atvieju iš 100 prisotintas įspudžiu keleivis pamiršta apie visas instrukcijas ir nusiledžia tesiog ant sėdynės…Bet nieko baisaus, blogiausiu atveju prie jo prisijungs pilotas…

Atrodo, kad viskas. Visą likusią dieną lydi kažkoks naujas jausmas, skrydis nieko nepalieka abejingu..